Гаранция
Гаранция за мивките Lavello
- Следните термини, съдържащи се в настоящите Общи условия на гаранцията, имат следното значение:
- “Гаранция” има значението на всички права и задължения, които произтичат от настоящите Общи условия на гаранцията и разпоредбите на Гражданския кодекс;
- “Оборудване” означава закупена мивка и бездефектна мивка, която притежателят на гаранцията е получил вместо дефектно Оборудване;
- “Гарант” е:
Lavello Bulgaria
ЕИК/ПИК: 206803997
str. Knqz Boris I, # 55, fl. 2, ap. 7
Sofia 1000, Bulgaria - “Форсмажорни обстоятелства” означава всяко външно събитие от извънреден характер, което Гарантът или Сервизният център, който извършва или трябва да извърши гаранционен ремонт на Оборудването, не е в състояние да предотврати и което е извън неговия контрол, включително, но не само, бунтове, стачки, колективни спорове, въоръжени конфликти и природни бедствия;
- “Притежател на гаранцията” означава лицето, което е придобило Оборудването от Производителя, както и всеки последващ собственик на Оборудването, който притежава гаранционна карта и който ефективно е придобил правото да упражнява гаранционните права.
- Гарантът предоставя гаранция за оборудването за период от 10 години от датата на продажбата му.
- Притежателят на гаранцията може да предяви правата си и след изтичането на гаранционния срок, посочен в точка 2 по-горе. В такъв случай притежателят е длъжен да докаже, че дефектът на Оборудването е възникнал преди изтичането на този период.
- Гаранцията е валидна на територията на Обединеното кралство.
- Гаранционният срок започва да тече от датата на покупката, потвърдена с документ за покупка.
- Гаранцията покрива само производствени дефекти.
- Ако по време на гаранционния период се открие дефект или повреда на продукта, използването или инсталирането му трябва да бъде незабавно преустановено и Гарантът трябва да бъде уведомен за дефекта. Гарантът не носи отговорност за каквито и да било щети, произтичащи от използването на дефектния продукт.
- Рекламациите се разглеждат в рамките на 14 дни.
- В ситуации извън контрола на Гаранта, включително форсмажорни обстоятелства, срокът за разглеждане на рекламация на продукт се удължава с продължителността на форсмажорните обстоятелства или с продължителността на пречките извън контрол на Гаранта.
- Ако Гарантът не спази сроковете, посочени в точка 7 от гаранцията, клиентът има право да удължи гаранционния срок на продукта с времето, необходимо за разглеждане на рекламацията.
- Гаранцията не покрива повреди на продукта, причинени от:
- монтажът не съответства на приложените инструкции за монтаж на производителя;
- използване на неподходящи инструменти или материали за монтаж, неправилна експлоатация, т.е. несъответствие с предназначението на оборудването и инструкциите за експлоатация;
- неправилно съхранение или транспортиране на продукта, включително транспортиране по начин, различен от договорения с Гаранта във връзка с използването на гаранционните права (виж точка 13 от тази гаранция);
- извършване на самостоятелни ремонти и преустройства;
- образуване на утайка от битова вода или нейното неадекватно качество;
- неадекватни параметри на битовата вода;
- неправилна грижа за продукта, напр. използването на неподходящи почистващи препарати и аксесоари;
- механични или термични повреди, причинени от неправилно боравене с продукта;
- износване при нормална употреба;
- неправилна поддръжка, почистване, монтаж и настройка, както е описано в инструкциите за експлоатация или се изисква за правилното функциониране на продукта;
- температури по-високи от 280 градуса по Целзий.
- Поради производствения процес на гранитните мивки (изпичане при висока температура) – размерите, посочени на страниците с оферти, са приблизителни и могат да варират с до 5 mm. Не приемаме рекламации за по-малки разлики.
- Всички механични дефекти трябва да бъдат докладвани незабавно, но не по-късно от седем дни от датата, на която са били открити. Инсталирането или използването на дефектния продукт също трябва да бъде преустановено. Ако тези условия не са изпълнени, гаранционната претенция няма да бъде приета. Гарантът си запазва правото всеки път да проверява причината за повредата. Тежестта на доказване на момента, в който е открит дефектът, се носи от Клиента.
- При предявяване на рекламация лицето, което има право на гаранция, трябва първо да се споразумее с Гаранта за начина на връщане на дефектното оборудване. Независимо от избрания метод за връщане на стоките обаче, разходите за доставка на устройството до Гаранта се поемат от Клиента.
- Доказването на Гаранционните права е възможно чрез представяне на доказателство за продажба или друго надеждно доказателство за покупка. Клиентът е длъжен да спазва и всички останали изисквания на тази гаранция, както е посочено в точка 11.
- Клиентът има право на замяна на оборудването с ново оборудване, което е без дефекти, или на възстановяване на покупната цена на стоките. Клиентът има право на възстановяване на покупната цена само ако Гарантът не е в състояние да замени оборудването.
- Заменените с нови стоки ще бъдат чисто нови и ще представляват точен еквивалент на стоките, при които е открит дефектът.
- Гарантът не носи отговорност за декларации на трети страни.
- Настоящата Гаранция не изключва, не ограничава и не спира правата на купувача поради несъответствие на стоките с договора.